Wednesday, March 2, 2016

Zimná prechádzka do Čimického hája


Príchod prvého jarného mesiaca vyzeral u nás ako príchod pravej zimy... Chcela som toho využiť a ísť aj s kočíkom nafotiť zimné putovanie na našu záhradu, ale nakoniec mi zdravý rozum spolu s dvoma kilami osmrkaných kapesníkov zabránili tento zámer uskutočniť až do konca.
Pri botanickej záhrade sme namiesto pokračovania lesnou cestičkou radšej nastúpili do autobusu a vystúpili pri Čimickom háji, ktorý sa vlastne od našej záhrady nachádza vzdušnou čiarou asi kilometer. Ale vedie tam - narozdiel od záhrady - asfaltový chodníček, síce tiež zasypaný topiacim sa snehom, ale aspoň som i s kočíkom a malým svišťom nezapadla kdesi v záveji :)

Nasledujúca fotogaléria vypadá, akoby som ju fotila na čiernobiely film. Snáď sa mi ale aspoň trochu podarilo zachytiť tú rozprávkovú atmosféru a teším sa, ako sa v horúcom lete budem na tieto fotky dívať a bude ma z nich príjemne mraziť...

Týmto vyhlasujem slávnostné ukončenie zimy a pevne verím - dúfam - prosímprosím - nech ďalší článok už bude prudko jarný a plný záberov slnečnej krajiny, záplavy jarných kvetov a zelenkavej trávičky tlačiacej sa zo zeme :) Za kladné vybavenie mojej žiadosti vopred ďakujem.
























No comments:

Post a Comment